Δεν υπάρχουν κάλπικες Λέξειςόσο δεν υπάρχουν Αθώα Νοήματα...Οπότε οι φτερούγες που ανοίγειςπάντα σε πάνε ψηλότεραόσο κι αν η βαρύτητα της κάθε σου Λέξηςείναι... ασήκωτη!!!Καλό βραδακι...
Post a Comment
1 comment:
Δεν υπάρχουν κάλπικες Λέξεις
όσο δεν υπάρχουν Αθώα Νοήματα...
Οπότε οι φτερούγες που ανοίγεις
πάντα σε πάνε ψηλότερα
όσο κι αν η βαρύτητα της κάθε σου Λέξης
είναι... ασήκωτη!!!
Καλό βραδακι...
Post a Comment